وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

آزمون های آزمایشی مرحله یک دوره های قبل

درود بر همگی!

همین طور در حال نزدیک شدن به مرحله یک هستیم و تنها حدود دو هفته تا آن باقی مانده است...

خب این روز های آخر هم همه به دنبال حل سوال می روند.

ابتدا به دنبال حل سوال های مرحله یک رسمی می روند ، سپس به دنبال آزمایشی ها!

از آن جایی که ممکن است ، هر کسی تمام آزمون های دوره های قبل را نداشته باشد ، بر آن شدیم که کلکسیونی از این آزمون ها را این جا در اختیارتان قرار دهیم.

آزمون آزمایشی دوره 3

آزمون آزمایشی دوره 4

آزمون آزمایشی دوره 5

آزمون آزمایشی دوره 6

آزمون آزمایشی دوره 7

آزمون آزمایشی دوره 8

آزمون آزمایشی دوره 9 (شماره یک)

نظرات 7 + ارسال نظر
a دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 20:28

pasokhnameye in dore ha ro ham bezar lotfan

من دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 19:00

سلام
من وقتی دانلود میکنم ارور میده و فایل ارشیو رو باز نمیکنه؟؟؟!!!

سلام. کدوم دوره؟ الان که چک کردم مشکلی نداشت.

S.k جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 16:21

خیلی ممنون واقعا لطف کردین

من جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 11:19

ممنون

علی فهیم‌نیا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 16:47

کارِ خیلی خوبی کرده‌اید بچّه‌ها. پیش‌نهاد می‌کنم شماها که وقت دارید کارِ علی ایزدی راد رو تو کابینتش ادامه بدید و گنجینه‌ای از همه چیز درست کنید.
موفّق باشید

MB10 سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 15:10

مفتخرم که بگم 40000 رمین نفریم که وبلاگتون رو باز کردم:دی

چه افتخار بزرگی!!

am سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 10:14

kheili mamnun
dasetun dard nakone
movafagh bashid!

خیلی ممنون
شما همیشه لطف داشتید امین جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد