وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

آزمون مرحله 1 آزمایشی دوم

سلام بعد از مدت ها غیبت!

اواخر آذر آزمون مرحله 1 آزمایشی ای برگزار شد که مشکلات کوچکی داشت ولی در کل آزمون خوبی بود و تا حدودی هم نوع سوالات و سطح سختی آن ها شبیه به مرحله یک رسمی که توسط کمیته ی نجوم طرح می شود، بود.

شرکت در آن نیز صرفا برای آمادگی و سنجش خودتان در آن بازه ی زمانی بود؛ ولی الان که نزدیک به مرحله 1 هستیم قضیه جدی تر شده و باید اطمینان داشته باشیم که برای شرکت در مرحله یک آمادگی داریم یا خیر...

پس برای همین تصمیم گرفتیم که آزمون آزمایشی دیگری مانند قبلی (البته با کمی تغییرات که خودتان متوجه آن خواهید شد!) بگیریم.

اولین تغییر فاحش آن(!!) این است که دیگر نیازی به ثبت نام در آزمون ندارید.

این آزمون روز یک شنبه 20 بهمن ساعت 9 صبح بر روی وبلاگ می رود و تا ساعت 8 شب روز پنج شنبه 24 بهمن مهلت پاسخ گویی به آن و ارسال پاسخ نامه ی تان را دارید. پس از الان برای شرکت در این آزمون آزمایشی برنامه ریزی کنید!

اطلاعات بیشتر مانند نحوه ی شرکت در آزمون و نوع سوالات و ... هر چه زودتر بر روی وبلاگ قرار می گیرد!

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر

خیلی ممنونم که با این همه مشغله درسی باز هم جواب تک تک بچه ها رو میدین با وجود وبلاگ شما به المپیاد نجوم امیدوار شدم بازم تشکر
ضمنا منظورم خفن بودن یا چیز دیگه نبود فقط یک سوال ساده بود همین باز هم اگر به کسی برخورده عذر می خواهم.

mohammadh چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:11

سلام
دست هر یازده تاتون جدی درد نکنه! باوجود امتحانای دوره تیم واقعا خیلی همت کردین و زحمت کشیدین.
هر جا امتحان آزمایشی دادیم از بس جامعه آماریشون کم بود یا غلط داشت،اعصابمون خرد می شد و احساس تلف شدن وقت می کردیم...
واقعا ممنون
خسته نباشین

کوشا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:31

صلوات بفرستید..................

قاسم دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 14:27

آقای اسد زاده عزیز ؛
این بحثا و کلکل ها ، نقل و نبات رقابت سالمه (-;
جدی نگیرید !!

من جدی نگرفتم و به این چیزا عادت دارم!
ولی خب خواهش کردم که تو این وبلاگ از این بحثا نکنید!
-------------------------------
دوستان عزیز من خودم هم قبلا جای شما بودم و میدونم چه احساسی دارین ولی فقط میتونم بگم آخرش از تموم این المپیاد فقط دوستی ها می مونه بنابراین کاری نکنید این تنها نتیجه المپیاد هم از دست بره. البته کل کل هم همواره جزئی از هر رقابتیه!
کیهان

Sy یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 21:43

Dustan inghad bahse bikhod nakonid , hamatun khubid!

قاسم یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 15:52

پرچم حلی به شخصه بالاس ...

پرچم همه مدرسه ها بالاست!
لطفا با این حرفا پرچم خودتونو پایین نیارید...
مرسی!
امیررضا

بماند یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 09:51

اخه اقای امیراحسان، مگه انرژی بودن هم کلاس داره؟ حالا می گفتید حلی یا علامه طباطبایی یه چیزی، ولی انرژی...

1-این بحث های مسخره رو اینجا شروع نکنید!
2- این بحثا که مدرسه ی من اونه ماله تو اینه و اینا دقیقن شبیه این بحثاست که لباس من مارک و ماشین من فلان و...
3-سعی کنید اونقدر بزرگ شید که اسم خودتون افتخار باشه! نه برای افتخار اسم مدرستونو کپی پیست کنید!
4-مدارس غیر مرتبط رو به هم متّصل نکنید!
-علوی

با سلام
ببخشید استاد اسدزاده برای بچه های باشگاه المپیاد انرژی-سلام نمیشه بصورت حضوری برگزار کنید اونطوری واقعی تره!! البته من خودم هیچ شانسی ندارم مبتدی و اولیم!!!!!!!

سلام استاد!
فهمیدیم شما خفن هستید و از انرژی هستید!! ولی این وبلاگ جای تبلیغات مدارس و ... نیست!
A.m
---------------------------------------------------------------------------------
سلام جناب امیراحسان!
احتمال زیاد برای بچه های دوم و سوم سلام-انرژی به صورت حضوری توسط من یا شروین یا علیرضا برگزار بشه ولی تنها دومی ها و سومی ها ازشون امتحان گرفته میشه.
اگه شما خیلی مشتاقی باید به صورت مجازی در امتحان به اون صورتی که بعدا گفته میشه شرکت کنی
امیررضا

انرژی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 22:16

توی مدارس برگزار میشد !!

خوب هنوز هم می تونه برگزار بشه!

ali پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:11

امید وارم همىنجورى به فعالیتتون ادامه بدین

a پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 18:37

salam.bara in ke bedunid weblog o donbal mikonim nazar mizaram.
dasetun dard nakone.

ممنون از توجهتون!

انرژی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 18:21

همون طوری بهتر نبود ؟!!

کدوم طوری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد