وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

سوالات دوره نهم کشوری المپیاد نجوم و اخترفیزیک / 9th National Olympiad of Astronomy and Astrophysics problems

با سلام،


اول خودم را معرفی می کنم؛ من سهیل انصارین از دبیرستان شهید مدنی 1 تبریز هستم. خیلی خوشحالم که می تونم 1 سال در خدمت شما باشم. امیدوارم بتونم در کمک به موفقیت المپیاد نجومی های عزیز نقشی ایفا کنم. در این وبلاگ ما قصد داریم مطالب علمی، سوالات المپیادی، تجربه های المپیادی مان و غیره را با شما به اشتراک بگذاریم تا کمکی باشد در جهت گسترش علم نجوم و گسترش المپیاد نجوم و اخترفیزیک در کشور عزیزمان، ایران.


خوب این هم از لینک دانلود سوالات امسال. شاید برای این سوالات پاسخنامه تشریحی هم بسازیم.


موفق باشید،


Hi all!


First let me introduce myself. Soheil Ansarin here from Tabriz Shahid Madani Highschool. I'm very glad that I have the chance to be here for a year or so! I hope I'll be able to play a role in helping Astronomy Olympiad participants reach their dream! In this web blog, we plan to share Scientific breakthroughs, Olympiad problems and also our Olympiad experience so it could be of some help to the cause of spreading Astronomy among people and spreading the Astronomy and Astrophysics Olympiad in our dear country, Iran.


So here's the download link to the problems. We might make an answer sheet for them as well. (The problems are in Persian)


Take care,


Starscream

آشنایی

هو الحبیب

منم سلام عرض می کنم خدمت دوستان عزیز و خیلی خوشحالم که این یه سال انشاالله در خدمت شمام(حالا چرا یه سال؟! شاید بیشتر! :دی)

خب برای شروع میخواستم یه چیز جالب بهتون بگم که خودم به واسطه ی اساتیدی که تو دوره تدریس می کردن باخبر شدم!

فروردین همین امسال ماهواره ی پلانک1 اطّلاعاتی رو برامون فرستاد که با آنالیز اونا دوباره یه سری ارقامی که از فضا داشتیم عوض شدن. نه خیلی ها، یه کم! 

ادامه مطلب ...

رفع نیازها

سلام به همگی

خیلی خوشحالم که در این وبلاگ میتوانیم به شما خدمت کنیم

امیدوارم بتوانیم دانش پژوهان مستعد را راهنمایی و هم سطح با دیگران کنیم

بنابراین اگر کسی سوالی،کتابی و... میخواهد می تواند آن را مطرح کند

درضمن امتحانات امسال به زودی بر روی سایت قرار میگیرد

خدانگهدار


سلام!

سلام 

این وبلاگ متعلق به بچه‌های طلایی دوره نهم المپیاد نجوم کشوری است که تیم المپیاد جهانی از بین آنها انتخاب می‌شود. 

امیدوارم بتوانیم کمکی هر چند کوچک به تمامی دوست‌داران المپیاد نجوم و به طور کلی‌تر دوست‌داران نجوم در این وبلاگ بکنیم. 

با آرزوی موفقیت

کیهان بهدین