وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

معرفی

من هم امیررضا اسدزاده هستم.

ببخشید که کمی دیر برای معرفی اومدم...


من خودم از پیارسال که المپیاد رو شروع کردم همیشه یه سری انتظاراتی از مدال دارای سال بالایی داشتم به خصوص طلا ها. یعنی همیشه انتظار داشتم که راه و چاه المپیاد رو بهم نشون بدن.

هدف کلی از ایجاد این سایت هم در واقع همینه و امیدوارم انتظارات خیلی ها رو بتونیم از طریق انتشار مجموعه سوال و جزوات مختلف در زمینه هایی خاص برآورده کنیم پس به خاطر همین واقعا به نظرات (سازندتون!!) نیازمندیم و اگر به مجموعه سوال اول ( که به زودی منتشر خواهد شد) ایرادی وارد بود حتما ذکر کنید چون هممون تقریبا بی تجربه ایم...
اگر هم نیاز به کتاب یا جزوه ای در مورد مبحثی داشتید حتما بگید که آماده می کنیم.



با سپاس 

نظرات 1 + ارسال نظر
نجومی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 17:13

من واقعا در حل سوالات هم سمتی و هم ارتفاعی مشکل دارم و هنوز مشکلم حل نشده.
به نطر من چون تا حالا کسی هم درباره ی این مبحث جزوه ای تولید نکرده پیشنهاد می کنم یه جزوه ای در این باره بنویسید.
صرفا یه پیشنهاد هستش.

به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد