وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

دانلود منابع

می خواستم براتون تمام منابع را آپلود کنم ولی دیدم واقعا تعدادشون خیلی زیاده!

بنابراین یه سایت معرفی می کنم که همه نوع کتابی داره و به درد دنیا و آخرتتون می خوره!

آدرسش هم en.bookfi.org است، قابلیت های خوبی داره سعی کنید ازش خوب استفاده کنید.

بدرود!

نظرات 5 + ارسال نظر
v.g جمعه 27 تیر 1393 ساعت 19:48

خیلی ممنون از توصیه تون! + سیستم پاسخگویی سریعتون!

v.g جمعه 27 تیر 1393 ساعت 09:26

سلام. من یه دومی هستم و یه سوال برام پیش اومده! کسی که زبانش خوب نباشه این کتابای انگلیسیو باید چجوری بخونه؟! ینی منظورم اینه که توصیه ای دارید در این باره؟؟

من خودم هم اولش چیز زیادی نمی فهمیدم چون اینچیزا که می خونید تو اینجور کتاب ها, اصطلاحا زبان تخصصی اند. یذره که با دیکشنری ترجمه کنید برای خودتون, میبینید سریع با لغات آشنا میشید و گستردگی لغات این کتاب ها اصلا زیاد نیست! 1 ماهه میشه راحت راه افتاد.

hz پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:47

modat hast donbale hamchin site i boodam! kheili mamnoon!

seyed یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 17:00

آقا شهاب از الان شروع کردی ؟!!
دانشمند معروف ایرانی

می بینی تو رو خدا !!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 19 مهر 1392 ساعت 20:16

سلام
حداقل لیست کتاب ها رو بزارید که کسانی مثل من که نمیدونم هم بتونم اونا رو پیدا کنم.

سلام
ببنید واسه ی هر درس کتاب های خاص خودش هست . لیست کامل منابع رو به همراه منابعی که در دوره 40 امسال معرفی شدند رو سعی می کنیم تا چند روز آینده روی وبلاگ قرار دهیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد