وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

راه حل سوال ۳۴ مرحله اول

سلام! امیدوارم حال همگی خوب بوده باشد!

همانطور که از اسم یادداشت پیداست٬ قصد دارم راه‌حل سوال ۳۴ آزمون مرحله اول که بسیار بحث‌برانگیز بوده را برای شما قرار دهم تا قدمی در راه روشنگری برداشته باشم!

جواب صحیح این سوال ۰.۸ (گزینه اعلامی باشگاه) می‌باشد. برای دیدن راه‌حل فایل زیر را دانلود و بررسی کنید!

پاسخنامه

امیدوارم موفق شده باشید!

نظرات 9 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:57

من نمیدونم چرا درصدای مرحله 1 اومده پایین
زمان ما ( هفتمین دوره ) من حدود 65 درصد مرحله 1 زدم هنوز ما پاسخ کوتاه هم داشتیم ولی باز جزو 5 تای اول نشدم

شاید چون سوالات سخت‌تر و تخصصی‌تر شده اند!

علی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 20:30

بابا چرا الکی دارین جو میدین
شما که بالاخره همتون میرین جهانی
مثل اون یکی المپیادا نیست که 4 نفر بره!
در ضمن یه سوال دیگه داشتم : آقای کوکرم و الماسی بازم تو باشگاه هستن؟

اولا ۱۰ نفر میرن جهانی و یک نفر نمیره.
دوما خیر نیستند.

امیرحسین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 13:13

حالا تعریف شما از استرس چیه...؟؟؟؟

... دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 18:16

سلام ...
میتونم بپرسم شما خودتون که این آزمون رو دادید نمراتتون تو چه حدود بود ؟

فعلا نه چون ممکنه تاثیرات بدی داشته باشه.
ممکنه اگر زیاد زده باشیم شما از خودتون نا امید شین.
یا اگه کمتر از شما باشه به خودتون مغرور شین و حالا خر بیار و ...
------------------------------------
93 خوبه؟

من دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 16:11

سلام
روزمان مبارک!!!!
البته روز آینده مان

29 دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:36

البته اینو یادم رفت بگم که من واقعا از شما برای جواب دادن سوالا متشکرم واین موضوع رو برای این مطرح کردم که با صحبت شما با کمیته سال دیگه سوال های شبهه دار تو المپیاد نباشه ..... من با پاسخنامه شما چک کردم و 22 درصد شدم و واقعا کوچکتر از اونیم که بخوام برای شما نظری بذارم

29 دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:18

اتفاقا استرس برای ما که سر جلسه امتحان نشستیم و آینده مون بهش وابستس خیلییییییییییی بیشتره.... علاوه بر اون شما مگه با هم فکری همدیگه سوالا رو جواب نمیدین ؟؟؟؟؟

خب دقیقا قضیه بر عکسه!
شما امتحانو میدین که صرفا قبول بشین و نمره ی شما تو این امتحان مرحله یک برای کسی هیچ اهمیتی نداره و صرفا قبولی در آزمون مساله است؛ در حالی که همزمان با شما ، از ما هم تو باشگاه این امتحان رو گرفتن و درصد ما مهم است ، چون بخشی از نمره ی انتخابی تیم است و ممکن است کسی که با پایین زدن این آزمون مرحله یک، آنقدر نمره اش نسبت به بقیه پایین بشود که شانس رفتن به جهانی را مانند 10 نفر دیگر نداشته باشد...
پس استرس این آزمون برای ما 100 برابر بیشتر بوده تا برای شما!
امیر

29 یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 23:09

وقتی خود شما که طلایی هستین توی این سوال اشتباه جواب میدید باشگاه چطور انتظار داره ما درست جواب بدیم؟؟؟؟؟؟

خب شرایط برای ما فرق می کرد و بار استرس روی ما خیییییییییلی بیشتر از شما بود! امّا بنده به نوبه ی خودم عذر می خوام

Sy یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:43

Ch jaleb , mn nmidunestam daram b chizi tavajoh mikonam!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد