وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

اعلام نتایج تیم

سلام! بالاخره انتظارها به پایان رسید و تیم اعزامی به مسابقات جهانی اعلام شد!

تیم ۱ به ترتیب الفبا:

سهیل انصارین

یزدان بابازاده

کیهان بهدین

علی زینالی

علیرضا علوی

تیم ۲ به ترتیب الفبا:

امیررضا اسدزاده

محمدرضا حسن‌پور

شروین حکیمی

شهاب‌الدین محین

محمد نبی‌زاده

در نهایت بایستی گفت داریوش شاهین‌راد در یک عمل فداکارانه و ارزش‌مند از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد. همگی ما از او کمال تشکر و آرزوی موفقیت برای او در تمامی مراحل زندگی را داریم!





نظرات 116 + ارسال نظر
دشمن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:25

راستی تا کامنت قبلی تعداد پست ها 114 تا بود عدد مقدس

دشمن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:22

جمله بساز...

دشمن سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 21:36

تیم؟

چی میگی؟
با کی کار داری؟

دشمن پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 09:52

تیم؟

من! پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 08:59

بعضی از کامنت ها رو حذف کردید :|

:)
خب؟

... چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 13:11

خوب میتونن ریش بذارن!
-------
شما مگه همین پارسال تجدید میثاق نکرده بودین؟
کجاست آرمان های امام راحل؟

چه ربطی داشت؟

دشمن چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 11:53

منظورتون دوره استاد بیات و شریعت و مرادی و فتحی و خالویی و عباسی و گل محمدی و.....و.....و...... هستش دیگه؟
اصن اینا که نصفشون ریش ندارن تا چه برسه به ریش سفید؟:دی

ای جان

المپیادی چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 11:53

من واقعا نمیفهمم توهین واسه چیه؟
وقتی انقد اختلاف کمه بین افراد و انقد اختلاف نزدیکه بین نفر مثلا ششم و چهارم این چه فازیه که فرق میزارن بینشون
کل 10 نفرتون طلایین و هیچ فرقی با هم ندارین و موفقیتتونو آرزو داریم :)

... سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 23:47

ای جان ریش سفیدان...!

این ریش سفیدان، اکثرشون ریش ندارن،
بیخود خوشحال نشو!

دشمن سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:45

وبلاگ شما ارزش نداره تا ادم خودشو به زحمت بندازه تا هکش کنه!!! (صرف انرژی و زمان)
واقعا نمره ی چندی از شما 130تا101 شده!
بالاترین نمرتون چند بود؟
داوطلب بودن با عمل کردن کردن فرق داره شروع کنید!

یه بار دیگه جمله ام بخون،
یه نفر 101 و دیگری 137 شده!
بالاترین نمره را هم گفتم، 226 و 230 بوده، فک کنم بالاترین نمره کشور هستش (با توجه به تجربه مرحله یک)

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:38

حالا کدوم یک از اساتید این باگ رو کشف کرده؟؟
با یوزر خودتون امتحان کردم جواب نداد!

....! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:16

ای جان....!

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 20:43

راستی نرم افزارش نصب نیست، حال هم ندارم نصب کنم!
حال پیدا کردم میام هکتون میکنم!
متوجه شدین اون یوزر پسی که داده بودین واقعا کار میکرد؟؟

فک کردی ما شما رو سرکار می‌ذاریم؟
----------------------------------------------
عزیزم اون یوزر پسی که دادیم بهت باگ کل فناوری های دنیاست ! شما هر جا ازت خواستن بزن اون پسو کارت راه میوفته ! :))

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 20:41

عه!
سلام ای جان!
خوبی ای جان؟
یه کاریت داشتم ولی فعلا بیخیال! :دی

ای جان

....! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 20:02

ای جان....!

P.a سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 19:57

خب صد تا شد.سال ٢٠١٦ و ٢٠١٧ جهانی کجاست

مجارستان (شهرش نامعلوم) و هند (مومبای/پونه)

؟ سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 18:27

هامیزین جانیزی ییییم

... سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 16:57

ای جان...!

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 16:24

با یوزر پس وبلاگ مردم چیکار دارین؟؟ (واقعا اون یوزر و پسورده کار میکنه!!)
من میخام بیام وبلاگتون رو هک کنم! نظرتون چیه؟؟

ای جان
عجب ...

کوشا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 16:07

دشمن تو خودت از اعضای تیم نیستی؟ چون من آدم به این بیکاری ندیده بودم تو عمرم.
اگه هم سال اولی باشی برات متاسفم که از الآن شروع به خوندن المپیاد کردی.
تفریحتم که کامنت دادن اینجاست.
میدونی زندگی ینی چی؟
برو زندگیت رو بکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای جان

CIA سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 15:40

منم هستم دیگه

Antares سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 15:26

دشمن جان خودت به تنهایی کافی ای ولی منم پایه ام...!

دشمن سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 14:54

دوستان همراهی کنن یکی شروع کنه!
اصن خودتون شروع کنین ما ادامه میدیم.....

شروع کردم

دشمن سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 14:08

سچوره کنیم؟

بکنید!

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 13:46

بعله! میدونم! :پی
منم سیستم اطلاعاتیم قویه!

من! سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:06

معما داره پیچیده میشه!
جناب ای جان که سیستم اطلاعاتیتون قویه، شما نمیدونید کیه؟؟؟
---
راستی یکی بره جواب کامنت آخر پست قبلی رو هم بده لطفا!
یه سوال دیگه: نتایج دوره قابل پیش بینی هست؟؟ (برای کمیته نه دانش آموزان)

تو مگه میدونی ای جان کیه؟

دشمن سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 09:29

دوره تیم جهانی هم دارین

دشمن سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 09:26

معلم های دوره تیمم بگین؟

دوره شما معلوم نیست هنوز ، باید بیایید ببینید خودتون !

تورج سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:09

این همه درس بخونی که بری رومانی زیارت...نمی صرفه....
به هر حال بهتر از اینه که کار غیر شرعی کنی....

دقیقا !!

:دی دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 23:53

سلام من المپیادو دادم تموم شده مدالم دارم رشتمم نجوم نیس! ولی یکی از تفریحات سالمم شده خوندن کامنتای این پست:)))
همگی موفق باشید و سربلندمون کنین

starscream دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 22:49

جالبه که دوستان از حرف زدن با خودشون کلا خسته نمی شن... 85 نظر روی یه پست. اونم از وبلاگ ما...

به جای وایبر و وی‌چت و... می‌شه از همن وبلاگ استفاده کرد تا تعداد نظرات و بازدید هم بالا بره!

حسین دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 22:16

سلام
طبق مطالعات گسترده و مشاهدات عینی(!!!!!!!!!!!)فهمیدم رومانی با اینکه دریا نداره ولی ساحل داره!!!!
باور ندارین برین ببینین

دوست عزیز رومانی با دریای سیاه خط ساحلی داره ولی سوچیاوا (محل برگزاری مسابقات) با ساحل فاصله زیادی داره.

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 22:14

لطفا خواهشا التماسا سوال کروی بذارین؟؟؟

تو سری‌های ما رو همشو حل کردی؟

.... دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:47

دشمن جان یه استراحتی هم بکن
از نفس افتادی

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:46

احسنت....
واجب شد من بیام دوره....
پس حالا که اینطوریه نهایت استفاده رو بکنین!!!چی از این بهتر که ....

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:24

ان شا.... دست پر برگردین.(هم علمی هم معنوی هم روحی هم جسمی!)
عکس یادتون نره بدین یکی که عکاسیش خوبه بندازه! (از مناظر علمی، معنوی، زیارتگاهها! و...)
کاور جلو دوربینم یادتون نره بردارین که اونوقت به فنا میرین...
مگه دکترها به شما اجازه میدن که از زیارتگاه ها بازدید به عمل اورید؟؟

فکر کردی کم الکیه؟ دکترا پیشگامن.

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:08

یه پست در مورد کشور رومانی و مکان های دیدنی (زیارتگاهها!) بذارین؟؟

فیلتر میشه وبلاگمون :))
---------------------------
اتفاقا سوچی‌اوا کلیسا زیاد داره :)

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:04

چی شد که باعث شد دوباره روحیت رو بدست بیاری و برا الامپ بخونی؟؟؟

فهمیدم رومانی وقتی دریا نداره رو جاهای دیگه سرمایه گذاری کرده ! :))
الآن ما ها داریم میریم همون جاهای دیگه رو زیارت کنیم :))

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:00

user name هم بدین .....
من از فعل معکوس استفاده کردم!!! (شما هماهنگ نیستی!)...
سر از تن من جدا کنن من برا ادبیات خر نمیزنم....

من که خودم ادبیات پیش و 9.5 شدم ! :))
یوزر نیم هم همون بزن اوکی ه (کلا هر جا اون و بزنی حلله :))) )
ولی داری خر می زنی دیگه ؟؟

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 19:55

شما وقتی تیم شدی اولین کاری که کردین این بود که برین ببینین دریا داره یا نه!!!
احسنت!فتبارک..احسن الخالقین

من سال اول فهمیدم رومانی دریا نداره می خواستم انصراف بدم !
آدم باید همه جوانب یه کار و بسنجه ! بعلههه ! :))

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 19:44

1.رمز وبلاگ رو بدین تا من پست بذارم!
2.بله دارم خر میزنم ....زنگ تفریحمم اینه که بیام تو وبلاگ کامنت بذارم!

1- 696969
2- اه ، هماهنگ نیستیا ! باید می گفتی نه درس نمی خونم !
-------------------------------------
این همه پست گداشتی، حالا می‌گی رمز ندارم؟
-------------------------------------
من تازه به نکته ی جواب دوم پی بردم ! احسسنتتت واقعا !!!

CIA دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 18:22

سلام، شماها امتحان ندارین....آقای دشمن شما که امتحان أدبیات دارید چرا....بشین برا أدبیات خر بزن

الان یه سوال
شما از CIA وی پی ان وصل میشی رومانی ، میایی وبلاگ ما نظر می دی ؟؟ :-تفکر

کوشا دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 17:12

سلام.
تبریک بسیار ویژه به بچه های تیم.
همه گفتن منم میگم حرکت آقای شاهین راد خیلی معرفتی بود.
برای همه ی بچه ها دعا کنید.
انشالله همه موفق باشید دعای خیر بچه های نجومی پشت شماست.
نایب و زیاره همه باشید از طرف ما.
راستی رومانی دریا داره؟

نه دریا نداره!

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:28

دشمنعلی!!!

داری درس می خونی ؟؟

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:14

پست جدید بذارین...
ناسلامتی تیم مشخص شده الان ازادترین یه کار جدید بکنین..

چرا خودت نمی‌ذاری؟

محمد جواد دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:07

فکر کنم دیگه کمی دیر شده ولی من بهتون تبریک میگم از ته دلم براتون آرزو موفقیت دارم...
و تو این روز های عزیزِ ماه شعبان براتون دعا میکنم...
ایشالله شما هم برای ماها دعا کنین...

خیلی ممنون ! :) ما هم براتون دعا می کنیم
موفق باشید

Mn دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:05

تعداد کامنت ها عدد مقدس شده!!

=)))))))

من! دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 14:08

نخوانده درس قضا قاضی شده ایم!
چه آسان بر مسند قضا تکیه میزنیم!
طوفانیم و
نسیم را قضاوت میکنیم!
بلائیم و مبتلا را قضاوت میکنیم!
ظلمت بی چراغیم و نور را
به قضاوت نشسته ایم!
آفتیم و از کشتزار آفت زده میگوییم!
بر سفره هایمان قضاوت لقمه میگیریم برای هم!

پ.ن: همینجوری دیدم شعرش قشنگه گفتم بذارم!

من! دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 13:48


یه بوهایی میاد...

دشمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 12:39

چرا باشگه فقط تیم یک رو زد نامردا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد