وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

وبلاگ تیم هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

این وبلاگ متعلق به اعضای تیم المپیاد نجوم ایران برای اعزام به هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک می‌باشد.

افشانامه اول


إِنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دینٌ وَ کُنْتُمْ لا تَخافُونَ الْمَعادَ فَکُونُوا أَحْرارًا فى دُنْیاکُم
سلام،
اصلا دوس نداشتم که با اسم عمومی پست بذارم ولی چه میشه کرد،
فایل زیر را لطفا دانلود کنید، این فایل شامل تمامی مسائل طرح شده توسط کمیته فعلی از آغاز فعالیتش تا اخر امتحان پایه دو ما هستش، بنابراین شامل مرحله دو امسال و آزمون فاینال انتخابی تیم نیس، همچنین شامل انتخابی تیم یونان هم نیستش، در یکی از منابع هم گفته شده که سوالات دانشگاهی پیوست شده، که لینکش کردم.
به نظرم خیلی میتونه کمکتون کنه، اول از این جهت که نشون میده اکثر سوالات طرح شده نیستن و کسی موفق تره که سوال بیشتری حل کرده باشه، ثانیا منابع مهم دوباره یادآوری میشه!
لینک دانلود:

موفق باشید

نظرات 30 + ارسال نظر
کوشا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 14:04

خودم فهمیدم نمی خواد بگید.

afarin ! :))

کوشا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 13:02

ببخشید این سوالات دانشگاهی مال کدوم دانشگاه هستن؟

امیرحسین نصیری سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 00:17

براتون آرزوی موفقیت میکنم ان شاالله نتایج خوبی بگیرید.




mL=k

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:09

اصن همه ی این نظر ها رو پاک کنین...منم میگم ولی اینا خودشون شروع میکنن....
راستی چطوری عمل میکنی؟

من برانگیخته نمیشم!
بی خود تلاش نکن!

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:29

الان یعنی اگه دوتاتون مرحله دو میداد قبول نمیشد

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:23

اقا قاسم شما باید خودت فیلتر شی که با فیلترشکن میای!
اصن من با همتون دشمنم....

این جا، جای جر و بحث نیستش!
وگرنه مجبور میشم که طور دیگه ای عمل کنم!

قاسم دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 20:42

دشمن را فیلتر کنید !
! Arrested the enemy

«کمپین حمایت از حقوق بقیه المپیاد نجومیا »

... دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 19:27

ک گوی و گزیده گوی چون در

فرزاد فتحی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 18:50

برای همتون آرزوی موفقیت دارم امیدوارم نتایج خوبی کسب کنید.



any way good luck

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 18:12

چشم...
نمیدونم چرا تازگیا همه با لج افتادن؟؟

:O دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 16:00

دشمن جان شما همون فیلتر باش،خوب؟

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 15:34

1.البته درست که اصل المپیاد رو ایده است مخصوصا تو مکانیک و کروی! و بدون ایده مزه ای نداره ولی من حرفم بیشتر در مورد اخترفیزیک بود! البته اخترم ایده داره ها ولی نه به اندازه اون دو تا!
2.منظورتون افشانامه و سوالا و..خب اره ولی من فک کردم منظورتون تو خودخود باشگاهه که یه کارهایی کردین.....
3.راستی بخاطره این گفتم که چون دکتر ها سوالا رو طرح میکنن اکادمیکن (به قول یزدان) یا میتونی بحلی یا نمیتونی! پس بخاطره همین گفتم که... در ضمن اگه سوالا ایده دار بودن و ادم از حلشان لذت میبرد من که اونوقت حرفی نداشتم!و کلا این درست نیست ادم دنباله یه کتاب باشه و اونو خر بزنه و فقط با خرخونی مطلق طلا شه ولی خب چه کنیم که این طور که طلایی میگن داره به این سمت کشیده میشه! (با وجود دکتر ها)

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:45

میشه بگید چه چیزایی را پایه گذاری کرده اید تا برامون ملموس تر بشه؟؟?

ملموس نبود؟
واقعا برای خودم متاسفم !

به دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:44

همچنین به تصوراتم از دبیرستانت

به دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:43

یعنی با این حرفت گند زدی به همه تصوراتی که ازت داشتم

دشمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 13:45

تقصیر شماست! اگه شما امتحانها رو استتاری میدادید دیگه باشگاه از مادرن بدش نمیومد!
ما بدبخت شدیم دیگه...چون سال ما باشگاه میره سراغ یه کتاب جدید و ما تا اونو کشف کنیم یه سال طول میکشه....
بعد دوباره سال بعدی و بعدیای مادر اسایشند.........ینی چی واقعا؟؟؟

یه سری چیزها را ما پایه گذاری کردیم، به این امید که سال بعدی ها تکرارش کنن و بهبودش ببخشن،
فقط در این صورت میشه که اوضاع المپیاد نجوم سامان داد!

من! دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:58

خب الان علاقه شون به چی داره زیاد میشه؟؟ گلگر؟؟
این ماجرای 696969 چیه؟؟؟
من که هک نکردم، هر کی هک کرده اعتراف کنه!
البته ممکنه خودشون از عمد هک کرده باشن

Mn یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:33

عصکل کردین؟

اصلا به قیافه ما می‌آد؟

قاسم یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:12

خیر ،، کدوم رمز؟

رمز سایت باشگاهو دیگه!
696969
_____________
بچه ها راستش بگید، کی هک کرده؟
در افشانامه های بعدی به این مسئله خواهیم پرداخت!
اخه این سایت، جنبه یه روز داشتن مسائل دوره 40 نباید داشته باشه؟؟؟

قاسم یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:44

سایت باشگاه چرا ایطور شد ؟ شما کاری کردید ؟!

مگه رمزشو ندارین؟!

mohammad hosein یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:07

یا سریع الحساب
ما که شتر و از اینجور چیزا ندیدیم!!!! و نمیگیم کی بوده!
دستتون درد نکنه!
نتایج مرحله دو کی میاد؟

به احتمال زیاد، هفته ی بعد!

ای جان یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:09

ای جان

دشمن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:43

احسنت....
فتبارک ا...احسن الخالقین.

یکی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:28

ولی من فهمیدم! :->

ای جان،
خوش به حالت!

من! یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:12

راستی چقدر اینا به مادرن علاقه دارن!!!
فکر نمیکردم اینقدر دوسش داشته باشن!

علاقشون داره به صورت نمایی کمتر میشه،
تازه فهمیدن که بچه ها مادرن شناختن!!!!

من! یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:11

نمیدونم ولی حدس که میزنم!!! :)

خوبه

من! یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 19:51

نمیدونم کی هستی ولی هر کی هستی دمت گرم داداش!!

جدا نفهمیدی؟!
خیلی خوبه!

مصطفی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:34

ایول! یه چندتایی هم از لیدل کپ زده بودن، اونها رو هم بنویسید

ایشالا سال بعدی ها کامل ترش کنن،
چون کار خیلی وقت گیری بود.

ali یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:44

سایت دانش پژوهان چرا این طوری شده؟

عادیه!

ali یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:43

سوالات دانشگاهی پیوست شده چی هست؟

درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد